piątek, 21 marca 2014

Wagary w bibliotece.

Dziś pierwszy dzień wiosny, którą przywitałam w mojej ukochanej Miejskiej Bibliotece Publicznej im. Juliana Tuwima, gdzie na dzień wagarowicza z przyjemnością pracowałam za "atrakcję" ,
czytając dzieciaczkom z klas II
Szkoły Podstawowej nr 1 w Brzezinach, swoje bajeczki z książeczki "BAJKOWE KOLOROWANKI".






Uwielbiam takie energetyczne spotkania.
Mogę śmiało powiedzieć, że dodają mi skrzydeł.












Dzieciaczki z uwagą słuchały historii i przygód bohaterów. Były pytania do autorki... były pytania od autorki.










Dzieci "wyręczyły" mnie z czytania i wspaniale przeczytały dwie bajeczki, a ja z przyjemnością wysłuchałam takiej interpretacji.



Jedną z wierszowanek przeczytała Nikola Mikuła, która jak się okazało jest małą aktorką i wiersz "Pan Żabka" przedstawiła podczas występu  grupy teatralnej na otwarciu CPiK.










Po zakończeniu pierwszej części dzieci rozpoczęły swoja przygodę z książką od strony pisarza. Czyli odbyły się małe warsztaty... Jak zostać pisarzem....
Pomysł został przyjęty z entuzjazmem. Dzieci z ochotą zabrały się do pisania swojej książeczki.
Jak to w życiu bywa, pomysł rodzi pomysł. A pomysł był taki, że
Książeczki, które dzieci rozpoczęły pisać na spotkaniu... będą miały swoją kontynuację i rozstrzygnięcie... KONKURSOWE.
W  maju z książeczek, które powstaną zostaną wybrane trzy najciekawsze i nagrodzone...niespodzianką.
Pomysł uradował dzieci. A ja z niecierpliwością czekam na kolorowe i zapewne ciekawe książeczki młodych pisarzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz pojawi się po zatwierdzeniu...