wtorek, 26 kwietnia 2016

No jak ja TO kocham!

Akcja Wiersze na murach, która została zainicjowana 24 października 2002 autorską akcją Michała Zabłockiego "366 wierszy w 365 dni" w Warszawie i Krakowie. Na stałe wiersze wróciły na mury już tylko w Krakowie, od 1 stycznia 2006 roku. Od tego czasu projekcje trwają nieprzerwanie.
W serwisie Emultipoetry w którym od jakiegoś czasu publikuję wiersze jest

Dlaczego TO kocham?
Bo otóż spełniło się moje marzenie i czuję się z tym spełnieniem PRZEFANTASTYCZNIE!!! 

Dziś(a właściwie wczoraj, bo dziś to robię wpis) spontanicznie zwiedzałam Tomaszów.
W trakcie wycieczki naszła mnie refleksja ...
Kocham Kraków. Tęsknię za nim. Mogłabym tam mieszkać.
A wieczorem otwieram maila a w nim...
Pojawiły się nowe tłumaczenia Twoich wierszy: Nie mów o czym myślisz" -
Wiersz został wybrany przez moderatora i wyświetlony na murach dnia 04.05.2016.

Wiersze wyświetlane są na murach przy ulicy Brackiej w Krakowie. Codziennie możesz tutaj przeczytać jeden nowy wiersz wyświetlany od zachodu słońca do godziny drugiej rano.

 
i czuję się PRZEFANTASTYCZNIE!!!


Nie mów o czym myślisz
powiedz co czujesz
może wtedy znajdziemy
antidotum
na... niemiłość.


Don't tell me what you think about
tell me what you feel
perhaps we will find then
an antidote
to ... being not loved.
Kraków zrobi mi zdjęcie? Bogumiła Szyszko








2 komentarze:

  1. Moje serdeczne gratulacje Ewo. Pierwszy wiersz na murze w Krakowie ma swoją wartość i sprawia wielką radość. Widziałem i czytałem na emultipoetry twoje dzieło, chociaż chętnie przeczytałbym na żywo w Krakowie, na fasadzie kamienicy przy ulicy Brackiej 1. Pisz dalej, pewnie przeczytamy jeszcze coś twojego. Ukłony i serdeczności ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Waldemarze.
      To prawda, sprawiło mi to wielką radość.
      W ubiegłym roku, kiedy byłam w Krakowie, stałam właśnie na Brackiej i "zamówiłam" sobie takie marzenie. Dlatego cieszę się jak wariat, bo...
      jak widać, marzenia się spełniają.
      Serdeczności do Ciebie ślę :)

      Usuń

Komentarz pojawi się po zatwierdzeniu...