piątek, 7 czerwca 2013

"O żółwiu, kurze i sowie teatr dziecięcy opowie".

Uprasza się o przebaczenie, za jakość filmiku.
Niestety jakoś filmiku mnie zasmuca, ale i raduje za razem, bo pamiątka jest.
A że w życiu trzeba szukać plusów i pozytywów... więc ja się z tej pamiątki ciesze :D

6 czerwca. I ta data dla mnie znamienna.
  Moje marzenia doprowadziły mnie do Centrum Promocji i Kultury w Brzezinach.

                                                To właśnie dziś na oficjalnym otwarciu 
Centrum Promocji i Kultury w Brzezinach,
dzieci z sekcji teatralnej i muzycznej CPiK 
przedstawiły przedstawienie pod tytułem: 
"O żółwiu, kurze i sowie teatr dziecięcy opowie".


Jaka mnie duma rozpiera, mówić nie potrzeba, ale powiem... WIELKA.
Bo jakie to piękne uczucie widzieć, słyszeć swoje BAJECZKI na scenie.
Patrzeć jak wspaniałe dzieciaki i młodzież z emocją, zaangażowaniem i zapałem,
wcielają się w postaci z bajki. SERCE ROŚNIE.
A mi po takich cudownych emocjach, nic tylko pisać, pisać, pisać.


I tu z tego miejsca raz jeszcze  DZIĘKUJĘ  grupie teatralnej  
i muzycznej za przygotowanie tego występu.

PANI KATARZYNA SPYCHALSKA - w roli babci
NIKOLA FIC - w roli żółwika.
KLAUDIA PODCHINOWSKA- w roli kurki
PATRYCJA PUKACZ - w roli sowy.
OLA PARDAS -narrator
NIKOLA MIKUŁA- w roli żabki
oraz grupie z kółka muzycznego:
MICHAŁ WIKTOREK.
EDYTKA WIKTOREK
MADZIA BIEŃKOWSKA
GABRIELA DARNOWSKA.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz pojawi się po zatwierdzeniu...