poniedziałek, 20 maja 2013

"TANIEC”

Znów zachwycił mnie talent, tej wspaniałej malarki.
Josephine Wall, "For Love of a Mermaid" 
I popłynęły słowa...
 
"TANIEC”
Zatańcz ze mną w kwiatach, pląsając po łące,
w ciepłych promieniach naszej miłości.
Niech nam do tańca świerszcze w rytm grają.
Zatańcz ze mną we wzburzonych falach
naszej miłości.
Zatańczmy w jednym rytmie w szkwał.
Niech nam do tańca pioruny grają.
Zatańcz ze mną tu i teraz.
Niech nam los batutą swoją w rytm taktuje.
A my tańczmy, tańczmy.
Byle razem, byle we dwoje.
Zakochani Ty i Ja. My.
  
Ewa V. Maćkowiak. 

2 komentarze:

  1. Utonęłam w słowach na tej stronie. Morze liter poukładanych w taki sposób, że oderwać się od nich nie sposób... Pozdrawiam serdecznie i podziwiam za lekkość pióra!

    moje miejsce w sieci <<< klik!
    moje miejsce gdzieś tam <<< klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla piszącego takie słowa, są jak miód na serce(prawda...?)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń

Komentarz pojawi się po zatwierdzeniu...