środa, 25 marca 2015

Szkoła Podstawowa i moje dwa pierwsze razy.


Wtorek przyniósł mi dwa pierwsze razy. Otóż pierwszy raz byłam w składzie jury i pierwszy raz "występowałam" przed całą szkołą. Przeżyłam ufff.
We wtorek 24 marca gościłam w Szkole Podstawowej im. Bohaterów Września 1939r. w Jeżowie. Jak ja lubię takie dni. Po prostu uwielbiam takie energetyczne spotkania.
Mogę śmiało powiedzieć, że dodają mi skrzydeł. 

Energia dzieci jest nie do zastąpienia.
 

W szkole organizowany był konkurs recytatorski pod hasłem, "Ludzie ludziom zgotowali ten los". Szesnaścioro uczniów deklamowało wiersze o tematyce wojennej. Miałam przyjemność być w jury.
Szanowne jury.
To była moja pierwsza "przygoda" z ocenianiem i muszę powiedzieć, że było to dla mnie bardzo duże przeżycie. To nie jest łatwe zadanie, o nie! Poziom był dość wysoki i weź tu człowieku bądź mądry i pisz wiersze, i wybierz z tej drużyny najlepszego. Tak sobie myślę, że podziwiam te dzieciaki za ich postawę. Za odwagę, za talent. Mnie by i kijem nie zmusił do takich występów. Wszystkim za samo wyjście należałoby się pierwsze miejsce. Ale konkurs, to konkurs...
Poniżej wręczanie nagród i trzech muszkieterów... czyli zwycięzcy. 


Po zakończonej części konkursowej dołączyły do nas przedszkolaczki i wtedy 
"przyszła pora na Telesfora", czyli czytałam dzieciom swoje bajeczki.

Ale zanim to nastąpiło...odpowiedziałam na pytania, które padały z sali... 
Jakie książki lubię najbardziej czytać? Kiedy zaczęłam pisać?
Co mnie inspiruje? Czy wolę czytać czy pisać? No było tych pytań wiele. 














A kiedy dzieci nasyciły się wiedzą o gościu, gość mógł poczytać swoje bajeczki. i przyznać muszę,
że dzieciaczki z uwagą słuchały historii i przygód bohaterów.

 Po zakończonym "słuchowisku",dzieci rozpoczęły swoja przygodę z książką od strony pisarza. 

Czyli odbyły się małe warsztaty twórcze "I Ty możesz zostać pisarzem".
Miło było patrzeć na zaangażowanie dzieci, być może przyszłych pisarzy i pisarek :) 
Na koniec spotkania wspólne, pamiątkowe zdjęcie i piękny bukiet przecudnie aromatycznych, kolorowych kwiatów, które wraz z podziękowaniami  dostałam w podziękowaniu za odwiedziny.
Dziękuję za to spotkanie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz pojawi się po zatwierdzeniu...