piątek, 15 sierpnia 2014

Ech, jak miło :)


No jak ja się dziś cieszę...  
na skrzydełku książki Katarzyna Michalak - pisarka "Poczekajka" 
w nowej odsłonie..okładka cudna ... kilka słów ode mnie ...ale czad!
Katarzynkowe pisanie lubię i to jak! 
I powiem, że to dla mnie wyróżnienie tak "zaistnieć", 
kawałek energii swojej u ulubionej autorki odczytać. 
ech... po prostu cieszę się na to wyróżnienie, tym bardziej, że moja przygoda 
z Katarzyną Michalak zaczęła się właśnie "Poczekajką" i trwa do dziś, po prostu przepadłam, trudno nie przepaść. Spróbujcie tych książek w sensie... poczytajcie, przepadnieta! Mówię wam!
Książka jest w nowej szacie graficznej...jakże innej od pierwszej, ale cudna jest, urokliwa.
Ach się położę spać z bananem, będę miała bananowy sen i uśmiech...
Do twarzy mi w bananie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz pojawi się po zatwierdzeniu...